Wczoraj (12 czerwca)'' nasi '' zremisowali z Rosjanami , ale i my mamy swoj micro sukces : )

Nasza drużyna (wzmocniona przedstawicielami Rady Osiedla i SM Radogoszcz , a także niezawodnym radnym Bartoszem Domaszewiczem) grała o trasę na Teofilowie Przemysłowym z bardzo mocną drużyną ZDITU wsparta niewątpliwie rewelacyjnym napastnikiem - prezydentem Stępniem (w ataku) .

I .... UWAGA : )))) moim zdaniem narazie zdecydowanie wygrywamy . Prezentacja Trasa zaprojektowana przez młoda , zdolną architektkę Joasie Fiszer (oprawa graficzna Malgosia Wolańska te same atuty) zrobiła na druzynie przeciwnej duże i zdecydowanie dobre wrażenie. Prezydent Stępień użył określenia ,,porażająca w swojej prostocie i logice'' i nawet sie dziwił, że nikt wcześniej na to proste rozwiązanie nie wpadł ( ! ) Ustalenia póki co są takie : 

  • prezydent spotka się z GDDKiA (Generalna Dyrekcja Drog Krajowych i Autostrad - odpowiedzialną za S14) spróbuje wynegocjować dwa mniejsze węzły na S 14 zamiast jednego wielkiego
  • ZDiT, ale nie osoby zwiazane z projektowana trasa przez Majora wstępnie oceni techniczne możliwości i aspekty naszej propozycji
  • spotkamy sie ponownie 26 czerwca i będzie to następny mecz , jak sie spodziewam : ) 

Entuzjastyczną atmosfere spotkania nieco ostudziło rewelacyjnie trzeźwe pytanie : dlaczego skoro jest tak dobrze to jest tak źle, czyli czemu została wszczęta procedura wydania decyzji środowiskowej dla trasy na Radogoszczu Zachodzie. Usłyszeliśmy mętne wyjaśnienie, że te cholerne PROCEDURY sa ponad wszystko, wniosek o decyzje środowiskową złożyła w majestacie prawa firma Major i niestety nie można wstrzymać tych procedur w żaden sposób.

 

Działamy dalej...

 

"Nasz" projekt trasy prezentowany na spotkaniu:

 

 

Poniżej koszmarna i mocno rozbuchana wizja rozbudowy dróg firmy Major, przeciwko której się sprzeciwiamy i protestujemy. Wyraźnie widoczny jest "trójkąt śmierci" w którym miasto postanowiło zamknąć osiedle Liściasta ale również pogorszyć znacznie standard Osiedla Radogoszcz Zachód, Liściasta II, Marianowa.

Bezpośrednia "strefa rażenia" dróg o takiej skali to około 2,5km od pasa drogi.